HASHFLARE GİRİŞ (ÜYELİK ve KAZIM GÜCÜ SATIN ALMA)

Basitçe nasıl üye oluruz diye çok soran oldu, adım adım kaşıkla kepçeyle tarif edeceğim şimdi.

1) Referansımı içeren  şu  linkten girip siteye üye oluyorsunuz.

2) Sol paneldeki listeden "kazım gücü satın al" seçeneğine tıklayıp açılan menüden "sha-256" yı(bitcoin için) seçiyorsunuz.NOT: (Bitcoin yani sha-256 şu anda en karlı yatırım aracı)

3) Satın alınacak miktarı seçin yazan yerin altındaki barı istediğiniz bir miktara ayarlıyorsunuz. bu noktada benim tavsiyem 1th/s ve üzerinde bir alım yapmanız çünkü öteki türlü günlük kazancınız çok az olacak. 1th/s şu an 220 dolar.(az bir miktarla başlayıp gün geçtikçe arttırmak da bir seçenek)

4) kredi kartı ya da bitcoin ile ödemeyi gerçekleştiriyorsunuz.(henüz bitcoin ile ödeme gerçekleştirmedim)

5) kredi kartı ödemesi 3d secure ile şifrelenmiş olarak gerçekleşiyor. ödeme gerçekleştikten sonra site sizden "verification code" denilen bir şey istiyor. normal şartlarda size bankanız tarafından yollanan dekont üzerinde bu kodu bulup o kutuya giriyorsunuz.(mobil bankacılık ile hesap özetinde açıklama kısmında Hashflare_XXXX şeklinde yazıyor o XXXX yani 4 rakamı verification code kısmına yazıyorsunuz.)  ödeme kısmının resimli anlatımı 

6) kazım işlemi hemen başlıyor satın almadan sonra. ilk ödemeyi de ertesi gün görüyorsunuz hesabınızda. siteye tekrar girmenize, herhangi bir işlem yapmanıza gerek yok.

BU 6 ADIM SİZİN KAZIM GÜCÜ ALMANIZ YANİ YATIRIM YAPMANIZ İÇİN YETERLİ SONRAKİ ADIMLAR KAZANDIKTAN SONRAKİ BİLGİLERİ İÇERİYOR.

7) bitcoinleri siteden almak için bir bitcoin cüzdanına ihtiyacınız var. bu konuda internette milyar tane seçenek mevcut. siz istediğiniz birini seçebilirsiniz ama ben blockchain cüzdanı kullanıyorum. https://www.blockchain.com/ linkten üye olup siz de kendi cüzdanınızı alabilirsiniz. linkte referans falan yok. 

8) blockchain üye olduktan sonra "al" yazan linke tıklayıp btc cüzdan kodunuzu öğreniyorsunuz. bu kodu hashflare sitesindeki gerekli yere yapıştıracağız. insanların kafası genelde burada karışıyor ama benim dediğim şekilde yaparsanız sorun olmayacaktır. kodun yapıştırılacağı yer sitede sol taraftaki ayarlar sekmesiden ulaşılan "btc cüzdan" yazan kutu. cüzdan kodunuzu yazıp kaydettiğinizde yapmanız gereken tüm işlemler tamamlanmış oluyor.

9) btclerinizi çekmek için bir alt limit var. şu an alt limit 0,05 btc. çekme işlemi için 0,0007 btc komisyon alıyor site.

10) kaybederseniz canınızın yanacağı miktarlardan uzak durun. siteye ben güvendim ettim 3 senedir açık ama bu konularda defalarca dolandırıcılık yaşandığını da aklınızdan çıkarmayın. zart diye kaçıp giderlerse el elde baş başta kalırız.

Bu konular dışında da yardıma ihtiyacınız olursa yardımcı olmaya çalışırım. gelişmeleri ve her türlü olumlu olumsuz tecrübemi paylaşmaya devam edeceğim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

HASHFLARE SİTESİ NEDİR NE DEĞİLDİR